نوشته شده توسط : sevda

سیستم پرفکت مانی در سال 2007 در کشور پاناما ساخته شد اما کمپانی آن در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس قرار دارد . یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت هرچه بیشتر این سیستم پرداخت آنلاین در مقابل سایر رقیبان به ویژه پی پال ( paypal ) است عدم توجه آن به تحریم ها و ارائه خدمات به تمامی کشور ها با دریافت مقدار منطقی کامزد می باشد . این ویژگی سبب محبوبیت هرچه بیشتر Perfect Money در نزد افراد به ویژه افرادی که مشغول بیزنس و تجارت به صورت آنلاین هستند شده است .

در واقع پرفکت مانی نوعی کیف پول دیجیتالی است که امکان تبدیل ارز های مختلف به ارز های دیجیتال و برعکس ، ذخیره پول ، پرداخت در سایت هایی که آن را می پذیرند و... را به کاربران خود می دهد . برای استفاده از امکانات این کیف پول ابتدا باید وارد سایت perfectmoney شده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده ، پس از انجام این کار شما قادر به فعالیت در این سایت می باشد . در این مقاله به ارائه تعریف دقیق پرفکت مانی و ویژگی های آن پرداخته شده است ، همچنین نحوه ثبت نام و ساخت حساب کاربری در این سایت گام به گام به صورت تصویری آموزش داده شده است .



پرفک مانی چیست و چه کاربردی دارد ؟

  پرفکت مانی چیست ؟

پرفکت مانیPerfect Money ) یک شرکت و سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است که دارای مجوز انتشار پول الکترونیک بوده و  کاربران با استفاده از آن می توانند در بستری ایمن به انجام تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین بپردازند . در واقع پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیک است که در آن می توان واحد های ارز واقعی را به واحد های ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کرد . 

نحوه کارکرد پرفکت مانی به این صورت است که پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت به آدرس  perfectmoney با خرید مقدار مشخصی واحد پرفکت مانی اقدام به شارژ کردن حساب کاربری خود کرده و سپس با مراجعه به سایت ها ، فروشگاه ها ، صرافی ها و سایر مکان هایی که پذیرنده این نوع ارز هستند می توان اقدام به خرید ارز های دیجیتال مختلف ، کالا های مختلف و ... کرد . ارز های پشتیبانی شده در این سیستم عبارتند از دلار ( USD ) ، یورو ( EUR ) ، طلا ( Gold ) و بیت کوین

 کاربرد پرفکت مانی : 

سیستم پرداخت پرفکت مانی امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که سبب هر چه راحت تر شدن انجام تراکنش های آنلاین می شود ، از جمله این امکانات عبارتند از :

1- با استفاده از این سیستم پرداخت توانایی انتقال ، دریافت و ذخیره ارز های مختلف به صورت آنلاین را پیدا می کنید .

2- کاربران از طریق پرفکت مانی توانایی خرید کالا های مختلف از سایت هایی که  پذیرنده این ارز هستند را دارند .

3- امکان تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز سایر سیستم های مالی وجود دارد .

4- امکان خرید این ارز توسط سیستم پی پال ( paypal ) وجود دارد .

5- این سیستم پرداخت آنلاین در زمینه های مختلف مانند هایپ ها ، برخی فروشگاه های آنلاین ، سیستم های هرمی  و... مورد استفاده قرار می گیرد .

6- امکان خرید ارز های دیجیتال و تبدیل آنها به سایر ارز ها در این سیستم وجود دارد . 

  7- در این سیستم از برنامه بازاریابی استفاده می شود به این معنی که افراد به ازای معرفی کابران و دعوت آنها به استفاده از این سیستم به صورت ماهانه مقدار ثابتی پورسانت از محل انجام تراکنش ها به حساب آنها وارد می شود .

8- کیف پول پرفکت مانی در سه حالت وب سایت و اپلیکیشن گوشی IOS و اندوید موجود می باشد .

 دقت شود که ارز پرفکت مانی مشابه ارز های رمز پایه مانند بیت کویت نمی باشد و نباید این دو را مشابه دانست .

بیشتر بخوانید: کیف پول ارز دیجیتال

 

 

مانند هر سیستم پرداخت آنلاین دیگری پرفکت مانی نیز مزایا و معایبی دارد که کابران با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانند تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از این کیف پول الکترونیک برای نگهداری ارز دیجیتال خود بگیرند . از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 میزان امنیت تراکنش ها با استفاده از این سیستم پرداخت بسیار بالا می باشد .

 سیستم پرفکت مانی تحریم های بین المللی را مورد توجه قرار نمی دهد و اکثر کشور هایی که تحت تحریم هستند ( مانند ایران ) امکان استفاده از این کیف پول را دارند .

 افراد در این سیستم امکان تنظیم میزان امنیت حساب کاربری خود را دارند و با مراجعه به تنظیمات حساب کاربری خود می توانند میزان امنیت آن را ارتقاع ببخشند .

 این سایت به ازای مانده حساب افراد به صورت ماهانه به آنها پول پرداخت می کند .

 امکان قرض گرفتن و یا قرض دادن در کیف پول پرفکت مانی به شرط  توافق کابران وجود دارد .

 نحوه کار کردن با این کیف پول بسیار ساده است .

 نرخ کارمز انجام تراکنش ها در این سیستم پایین است

  سرعت تبدیل ارز های فیات ( مانند دلار ، ریال و .... )  به انواع ارز دیجیتالی در سیستم پرفکت مانی بالا است .

 نیاز به احراز هویت برای دریافت مجوز شروع فعالیت در سیستم پرفکت مانی نیست .

 سیستم پرفکت مانی مشمول مالیات بر درآمد نشده و کاربران برای انجام تراکنش های مختلف در آن نیاز به پرداخت مالیات ندارند .

 هیچگونه محدودیتی در حجم و میزان تراکنش های مالی انجام شده در آن وجود ندارد .

 امکان برگشت و یا اصلاح مبادلات در این نوع پرداخت وجود ندارد و کاربران در صورت انجام اشتباه در این نوع معاملات امکان بازگردانی پول خود را ندارند .

 در صورت فراموش کردن رمز کاربری کیف پول پرفکت مانی خود برای بازگردانی آن هزینه های بسیار بالایی باید پرداخت کرد

 امکان خارج کردن پول های موجود در حساب کاربری پرفکت مانی با استفاده از کارت هایی مانند ویزا کارت ( Visa card ) و مسترکارت ( Mastercard ) وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: روش های خرید بیت کوین

 

حساب های مختلف موجود در سیستم پرفکت مانی

بعد از ثبت نام در سایت perfectmoney لازم است تا نوع حساب کاربری خود را مشخص کنید ، سه نوع حساب برای کاربران در پرفکت مانی موجود است که هر کدام از آنها مزایا و ویژگی هایی دارند و کاربران مجاز به انتخاب هر یک از آنها می باشند .  این سه حساب عبارتند از :

 حساب معمولی (Normal) : به این حساب اصطلاحا حساب های وریفای نشده نیز می گویند و به تمام کاربرانی که برای اولین بار وارد سیستم پرفکت مانی می شوند تعلق می گیرد . لازم به ذکر است که استفاده از این اکانت هیچگونه محدودیتی برای کاربر به عمل نیاورده و تنها تفاوت آن با دیگر اکانت ها در مقدار کارمزدی است که برای انجام هر تراکنش باید پرداخت شود .

 حساب ویژه (Premium) : این نوع حساب که به آن وریفای شده نیز گفته می شود مختص کاربرانی است که مدت زمان فعال بودن اکانت آن ها در پرفکت مانی یک ساله شده و یا کاربرانی که میزان گردش حساب آنها به مقدار مشخصی ( 100 هزار دلار آمریکا و یا معادل آن ) رسیده است تعلق می گیرد .

از جمله ویژگی های این حساب کاربری کم بودن کارمزد تراکنش ها در آن و همچنین ارسال سریع تر درخواست های این حساب به بانک نسبت به اکانت های معمولی است ، برای دریافت این اکانت افراد با ارسال درخواست به بخش پشتیبانی سایت پرفکت مانی می توانند آن را دریافت کنند . 

 حساب همکار (Partner) : این حساب برای استفاده افراد عادی نیست و تنها نماینده سیستم های پرداخت و صرافی ها مجاز به استفاده از آن هستند . در واقع این کیف پول تنها به مدیریت بیزنس هایی که قصد استفاده از پرفکت مانی را در تجارت خود دارند ، تعلق می گیرد . این نوع حساب از کمترین کامزد در بین دیگر حساب های موجود در سیستم پرفکت مانی برخوردار است .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: روش های استخراج ارز دیجیتال

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ پرفکت مانی چیست ؟

✔️ پرفکت مانی نوعی سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است که در متن مقاله به تعریف دقیق آن و بیان ویژگی های این سیستم پرداخته شده است 

2- ✔️ استفاده از پرفکت مانی چه مزایا و معایبی دارد ؟

✔️ این سیستم نیز مانند تمام سیستم های پرداخت آنلاین موجود دارای مزایا و معایبی است که در متن مقاله به طور کامل این ویژگی ها بیان شده است 

3- ✔️ نحوه ثبت نام و ساخت اکانت پرفکت مانی به چه صورت است ؟

✔️ ثبت نام در این سایت بسیار ساده است که در متن مقاله به آموزش گام به گام ثبت نام در آن به صورت تصویری پرداخته شده است 

منبع : پرفکت مانی Perfect Money چیست



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ازدواج زن و مرد با همدیگر و تشکیل یک زندگی مشترک نیاز به وفاداری و صداقت دو طرف داشته و هیچ کدام از آنها نیز نمی تواند ناسازگاری و عدم تفاهم در زندگی مشترک را بهانه ای برای برقراری رابطه غیر اخلاقی و نا مشروع قرار دهد . اما خیلی وقت ها داشتن رابطه نامشروع و یا خیانت از طرف هر یک از زوجین باعث فروپاشی کانون خانواده و صدور حکم طلاق می شود .

در شرع مقدس اسلام خیانت به عنوان عملی حرام تلقی شد و ارتکاب آن از سوی هر فردی دارای مجازات می باشد . اما باید این را هم در نظر داشته باشید که چون پای آبرو و حیثیت افراد وسط است در صورتی که نتوانید با دلایل کافی آن را اثبات کنید خود فرد شاکی از طرف قاضی مجازات خواهد شد که در ادامه این مقاله در مورد طلاق به دلیل خیانت مرد به زن و یا زن به مرد و نحوه اثبات آن توضیح داده ایم .



طلاق به دلیل خیانت مرد به زن

مرد ها می توانند با اجازه از سوی همسر اول و دادگاه ، ازدواج دائم یا موقتی با یک زن دیگر داشته باشند اما اگر ازدواج مجدد آنها بدون اجازه همسر و یا دادگاه باشد و یا اینکه مردی دارای رابطه نامشروع و غیر اخلاقی با زن نامحرم باشد می توان گفت که خیانت کرده است .

بر اساس قانون ، روابط نامشروع مرد با زن نامحرم تحت هر شکلی جرم شناخته می شود و مجازات دارد اما باید بدانید که به صورت کلی رابطه مردی به غیر همسر خود نمی تواند دلیلی برای طلاق باشد مگر اینکه زن دلایل کافی برای اثبات خیانت مرد داشته باشد تا بتواند حکم طلاق خود را بگیرد .

 

 اما راه های اثبات خیانت مرد به زن چیست ؟

راه های اثبات خیانت مرد با توجه به نوع خیانت متفاوت خواهد بود ، اما یکی از موارد شایع خیانت مرد ، ازدواج مجدد آن بدون اجازه از همسر اول خود می باشد . اما راه اثبات آن با توجه به اینکه ازدواج دائم و یا موقت باشد متفاوت است .

اگر ازدواج مجدد مرد دائم باشد ، چون در دفتر رسمی ازدواج و طلاق ثبت شده و در شناسنامه آن نیز نوشته شده به راحتی قابل اثبات است ولی اگر ازدواج موقت باشد چون در شناسنامه مرد چیزی ثبت نمی شود ، تنها راه اثبات خیانت مرد ، پیدا کردن صیغه نامه موقت می باشد . اما اگر زن موفق یه پیدا کردن صیغه نامه و ارائه آن به دادگاه نشود می تواند با استناد به اینکه آن صیغه نامه در دفتر ازدواجی ثبت شده است ، دادگاه را به آن دفترخانه ارجاع بدهد .

بیشتر بخوانید : ثبت ازدواج دائم و موقت

 اما اگر صیغه نامه پیدا نشد و در دفاتر رسمی ازدواج نیز این موضوع ثبت نشده باشد چطور می شود خیانت مرد به زن را ثابت کرد ؟

در این مورد زن می تواند با دلایل کافی از همسر خیانت کار خود شکایت کند ، در این راه مرد باید به دلیل جلوگیری از مجازات کیفری ، اقرار به ازدواج موقت خود کرده و صیغه نامه را به دادگاه تحویل دهد . زن نیز می تواند از اقرار مرد یا صیغه نامه ، استفاده کرده و در دادگاه خانواده درخواست طلاق بدهد .

البته در صورتی زن می تواند با داشتن این دلیل درخواست طلاق خود را ثبت کند که این موضوع ( عدم ازدواج مجدد مرد ) در سند ازدواج آن ها شرط شده باشد ، در غیر این صورت خیانت مرد نمی تواند دلیلی بر طلاق زن باشد .

حتما بخوانید : در چه مواردی زن حق طلاق دارد ؟

 

 

طلاق به دلیل خیانت زن

اگر مردی متوجه ارتباط و دوستی همسرش با مرد نامحرم از طریق پیامک و یا شبکه های اجتماعی شود می تواند به آن زن اتهام خیانت بزند . به طور کلی بر اساس ماده 637 قانون مجازات اسلامی همچین زنی مشمول اعمال مجازات برای رابطه نا مشروع می شود و از آنجایی که حق طلاق با مرد می باشد او می تواند درخواست طلاق به دلیل خیانت زن را بدهد . اما مرد برای اثبات خیانت زن باید دلایل کافی را داشته باشد تا بتواند آن را ثابت کند .

 

 راه های اثبات خیانت زن به مرد

یکی از راه های اثبات خیانت زن این است که خود متهم در مقابل قاضی و یا باز پرس پرونده قرار بگیرد و با زبان خودش به خیانت اعترف کند ، آن را نوشته امضا و اثر انگشت بزند . اما اگر زن به طور مستقیم اقرار نکند ، آیا مرد می تواند با استفاده از ارائه عکس هایی از پیام های زن با مرد دیگر خیانت او را ثابت کند و درخواست طلاق دهد ؟

پاسخ به این سوال بستگی به نظر مستقیم قاضی پرونده دارد یعنی ممکن است قاضی آن مدارک شما رو بپذیرد و ممکنه است اصلا آن را قبول نکند . البته مرد باید در نظر داشته باشد که حتی اثبات خیانت ، نمی تواند دلیل برای عدم پرداخت مهریه آن زن باشد و مهریه در هر صورتی به زن تعلق می گیرد .

در ادامه بخوانید : مهریه زن خیانت کار

به طور کلی اگر زن یا مردی موفق به اثبات خیانت همسر خود نشوند به 80 ضربه شلاق ( جرم قذف ) محکوم خواهد شد پس سعی کنید قبل از اقدام برای اثبات خیانت و درخواست طلاق ، با راه های اثبات آن آشنا شده و درخواست خود را با دلایل کافی ثبت کنید برای این کار هم می توانید از کارشناسان مرکز حقوقی دینا کمک بگیرید .

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چطور می توان خیانت مرد به زن را ثابت کرد ؟

✔️ یکی از زاه های اثبات خیانت این است که زن باید شناسنامه و یا صیغه نامه مرد با زن دیگر را پیدا کند که توضیحات بیشتر و راه های دیگر اثبات خیانت در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ راه اثبات خیانت چیست ؟

✔️ یکی از راه های اثبات خیانت اقرار مستقیم آن متهم پیش قاضی و یا بازپرس پرونده می باشد که سایر راه های اثبات خیانت در این مقاله گفته شده است .

3- ✔️ اگر زن یا مرد نتوانند اتهام خیانت را ثابت کنند چه می شود ؟

✔️ در صورتی که موفق به اثبت خیانت نشوند خود مجرم شناخته شده که مجازات آن در این مقاله گفته شده است .

منبع : طلاق به خاطر خیانت



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

یکی از پر بازده ترین و مناسب ترین بازار های مالی برای سرمایه گذاری و کسب سود بازار سرمایه متشکل از بازار بورس و فرابورس می باشد ، به ویژه در چند ماه اخیر که شاهد رشد بی سابقه این بازار بودیم سبب شد تا افراد زیادی برای سرمایه گذاری خود به آن روی بیاورند .

سازمان بورس اوراق بهادار از سال 1386 سامانه ای را با نام سایت کدال به آدرس codal.ir تهیه و در اختیار عموم افراد به ویژه سرمایه گذاران بازار بورس و فرابورس به صورت رایگان قرار داده است . در این سایت تمامی اطلاعات مالی و سهامی شرکت ها به منظور حمایت از حقوق سرمایه گذاران ، کمک به شفاف سازی بازار ، دسترسی آسان سرمایه گذاران به اطلاعات شرکت ها و ... قرار داده شده است .

سرمایه گذاران با مراجعه به این سامانه می توانند به تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت ها و پیش بینی روند سود دهی آنها پرداخته و با توجه به این تحلیل ها در رابطه با سرمایه گذاری های خود در این بازار تصمیم گیری کنند . در ادامه به ارائه تعریف سایت کدال و ویژگی های آن پرداخته شده است .



سامانه کدال چیست ؟

سامانه کدال مخفف عبارت ( Comprehensive Database Of All Listed Companies ) به معنای پایگاه اطلاعات جامع شرکت های موجود در بازار بورس اوراق بهادار می باشد . هدف از ایجاد این سایت حمایت از حقوق سرمایه گذاران در بازار بورس ، شفاف سازی اطلاعات در این بازار ، دسترسی آسان سرمایه گذاران به اطلاعات شرکت ها ، جمع آوری و انتشار اطلاعات مالی شرکت ها ، فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل های هر چه مناسب تر کاربران به منظور کمک به آنها در انجام سرمایه گذاری های خود ، ساماندهی و توسعه بازار سرمایه و ... می باشد .

تمامی شرکت هایی که در بازار سرمایه متشکل از بازار های بورس و فرابورس ثبت شده و مشغول به فعالیت هستند ملزم به ارائه اطلاعات خود در سامانه کدال و در دسترس قرار دادن این اطلاعات برای سرمایه گذاران می باشند .

فعالین بازار با توجه به اطلاعات مالی و سهامی شرکت ها که در سایت codal.ir  قرار دارد اقدام به تحلیل های خرد و کلان این سهم ها کرده و با توجه به این تحلیل ها روند آینده و ارزش واقعی آن ها را پیش بینی می کنند و با اطمینان بیشتری در رابطه با خریدن یا نخریدن سهام شرکت ها تصمیم می گیرند .

با توجه به اینکه اطلاعات ارائه شده در سایت کدال قابل استفاده برای فعالین در این بازار می باشد در نتیجه هر شخص برای وارد شدن به آن در ابتدا نیاز به مراجعه به سجام و دریافت کد بورسی از طریق این سایت به منظور شروع سرمایه گذاری و فعالیت در این بازار دارد . پس از دریافت کد بورسی افراد مجاز به فعالیت در بازار سرمایه هستند و با استفاده از اطلاعات شرکت ها که در سامانه کدال قرار داده شده است می توانند در مورد سرمایه گذاری های خود تصمیم گیری کنند .

 

بیشتر بخوانید: سامانه سمات

 

 

چه اطلاعاتی در سایت کدال قرار می گیرد ؟

کدال شامل اطلاعات بسیار زیاد و کاربردی می باشد که سرمایه گذاران با توجه به این اطلاعات و تحلیل آنها توانایی پیش بینی روند آتی شرکت و همچنین ارزش ذاتی سهام آن ها را پیدا می کنند . افراد پس از ثبت نام سامانه سجام و دریافت کد بورسی  می توانند با مراجعه به سایت  codal.ir به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند که در نتیجه آن می توانند تصمیم به خریدن یا نخریدن یک سهم در این بازار را اتخاذ کنند . در زیر به تعدادی از پرکاربرد ترین اطلاعات موجود در سایت کدال اشاره خواهد شذ :

 صورت های مالی میان دوره و پایان دوره شرکت ها : شرکت های موظف هستند تا اطلاعات صورت های مالی خود را در بازه های 3 ماهه از طریق سایت کدال در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند ، به این ترتیب سرمایه گذاران با مراجعه به سامانه کدال می توانند به اطلاعات 3 ، 6، 9 و 12 ماهه شرکت ها دسترسی پیدا کنند .

 گزارش های ماهانه فعالیت شرکت ها : در این گزارش شرکت ها به ارائه اطلاعاتی در رابطه با میزان ، حجم و ارزش ریالی فروش کل خود به صورت ماهانه و یا میزان خدمات ارائه شده توسط آنها در این بازه زمانی به منظور شفاف سازی برای سرمایه گذاران می پردازند . 

 گزارش اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب : در این گزارش شرکت ها تمامی اطلاعات مهمی که به صورت مستقیم بر سود هر سهم آنها تاثیر گذار است را در قالب گزارشی تحت عنوان گزارش اطلاعات با اهمیت گروه الف در سامانه قرار می دهند .

همچنین در طی گزارشی دیگر تمامی اطلاعاتی که به صورت غیر مستقیم بر سود هر سهم آنها تاثیر گذار است را در قالب گزارشی تحت عنوان گزارش اطلاعات با اهمیت گروه ب با استفاده از سامانه کدال در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند .

 گزارش فعالیت هیئت مدیره در دوره 12 ماهه : پس از اینکه صورت های مالی سالانه ( 12 ماهه ) شرکت ها منتشر شد اقدام به برگزاری مجمع عمومی سالانه می کنند . پس از برگزاری این مجمع شرکت ها موظف به ارائه گزارش حسابرسی شده آن در سامانه کدال می باشند .

در این گزارش هیئت مدیره در رابطه با عملکرد شرکت در سال گذشته و همچنین پیش بینی آنها برای وضعیت شرکت در سال آینده اعلام شده است و سهامداران و سرمایه گذاران از طریق مطالعه این اطلاعات می توانند در مورد اینکه در سهام این شرکت سرمایه گذاری انجام دهند یا خیر تصمیم گیری کنند .

 گزارش تفسیری مدیریت : مدیر عامل شرکت ها موظف هستند تا گزارش میان دوره یا فصلی فعالیت شرکت خود را در پایان هر 3 ماه در سایت کدال قرار دهند . این گزارش شامل اطلاعاتی در مورد عملکرد شرکت در 3 ماه گذشته و همچنین پیش بینی روند فعالیت به ویژه انتظار او از میزان فروش ( به صورت خاص فروش مقداری محصولات ) شرکت در 3 ماه آینده می باشد که توسط وی در قالب فایل pdf و یا تحت وب ارائه می گردد . لازم به ذکر است که علاوه بر گزارش های فصلی گزارش های تفسیری ماهانه نیز توسط مدیریت ارائه می گردد اما از درجه اهمیت کمتری برخوردار هستند .

 یادداشت همراه صورت های مالی : تمامی شرکت های ثبت شده در بازار سرمایه موظف هستند تا همراه با صورت های مالی 6 و 12 ماه خود گزارش حسابرسی شده شرکت را نیز منتشر کنند که در آن گزارش های مالی شرکت در بازه های 6 ماهه ارائه می شود .

پس از این کار حسابرس اقدام به صحت سنجی گزارش های مالی می کند و در صورت تایید وی شرکت موظف به ارائه این گزارش ها به همراه گزارش صورت های مالی خود در سامانه کدال می باشد . لازم به ذکر است که تمام شرکت ها دارای یک حسابرس داخلی هستند اما برای این گزارش ها نیاز است تا یک حسابرس خارجی مورد تایید سازمان بورس آن ها را تایید کند .

 آگهی افزایش سرمایه شرکت : یکی از مهمترین گزارش هایی که برای سرمایه گزاران بازار سرمایه بسیار با اهمیت است گزارش افزایش سرمایه شرکت ها می باشد که به صورت مرحله به مرحله در سامانه کدال توسط شرکت مورد نظر برای آنها اطلاع رسانی می شود . 

 

ویژگی های سامانه کدال

همانطور که اشاره شد سایت کدال به منظور راحت تر شدن فعالیت در بازار بورس و حفظ حقوق سرمایه گذاران با قرار دادن اطلاعات مالی شرکت ها و شفاف سازی فعالیت آنها تهیه شده است ، به منظور رسیدن به این هدف ویژگی هایی برای این سایت تعریف شده که در ادامه به آنها اشاره شده است : 

1- این سامانه رایگان بوده و استفاده از آن برای عموم آزاد است 

2- در این سامانه تمامی گزارشاتی که توسط ناشران تهیه می شود جمع آوری شده و در دسترس سرمایه گذاران قرار می گیرد .

3- تمامی اطلاعات انتشار یافته مورد تحلیل و نظارت کارشناسان سازمان بورس اوراق بهادار قرار می گیرد.

4- سازمان بورس اوراق بهادار با ایجاد سایت کدال برای سرمایه گذاران شرایطی را فراهم کرده است تا دسترسی بهتر و آسان تری را به اطلاعات شرکت ها داشته باشند .

5- سایت کدال باعث افزایش شفافیت در اطلاعات شرکت ها به واسطه کاهش فاصله زمانی بین تهیه تا ارائه گزارش ها شده است . 

6- به دلیل نظارت کارشناسان سازمان بورس بر گزارشات ارائه شده توسط شرکت ها میزان دقت آنها در تهیه این اطلاعات بسیار بالاتر رفته است . 

بیشتر بخوانید: شاخص کل بورس

نحوه کار کردن با سامانه کدال 

برای وارد شدن و استفاده از سایت کدال بورس مراحل زیر را باید طی کنید : 

 آدرس سایت کدال codal ir را در موتور جست و جوی خود وارد می کنیم و وارد صفحه سامانه کدال می شویم ، درست مانند تصویر زیر : 

 

 

بعد از کلیک کردن روی لینک مشخص شده وارد صفحه سامانه کدال می شوید که در آن اطلاعات مربوط به تمامی شرکت های موجود در بازار سرمایه متشکل از بازار بورس و فرابورس قرار داده شده است ، به صورتی که در تصویر زیر می بینید :

 

 

در قسمت بالا و سمت راست صفحه گزینه جستجوی اطلاعیه ها می توانید اطلاعیه های شرکت خاصی که مد نظرتان است را پیدا کنید . مانند تصویر زیر :

 

 

با استفاده از کادری که برای شما باز می شود می توانید اطلاعات شرکت مورد نظر خود را بدست آورید . انجام این کار به دو روش ممکن است ، در روش اول تمام اطلاعات موجود در کادر جستجو را وارد کرده و گزارش هایی که دقیقا مد نظرتان است را دریافت می کنید .

در روش دوم به صورت ساده تر در کادر جستجو ( نام / نماد ) ، تنها نماد شرکت مورد نظر خودر را وارد کرده و تمام اطلاعیه های مربوط به آن به شما ارائه خواهد شد . لازم به ذکر است که اطلاعیه های موجود در این سامانه با اولویت تاریخ بوده و اولین اطلاعیه ها بروز ترین گزارش ها هستند .

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت کدال بورس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت کدال بورس پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: راهنمای دریافت کد بورسی

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سایت کدال بورس چیست ؟

✔️ این سامان شامل همه اطلاعات مالی شرکت های ثبت شده در بازار سرمایه می باشد که در متن مقاله به تعریف دقیق آن پرداخته شده است

2- ✔️ سامانه کدال چه اطلاعاتی را در اختیار افراد قرار می دهد ؟

✔️ در این سایت اطلاعاتی از قبیل گزارش های مالی میان دوره و پایان دوره ، صورت تفسیری مدیریت و سایر اطلاعات مهم شرکت ها ارائه می گردد که در متن مقاله به مهم ترین موارد آنها اشاره شده است 

3- ✔️ نحوه استفاده از سایت کدال به چه صورت است ؟

✔️ برای استفاده از این سامانه ابتدا باید به آدرس codal.ir مراجعه کرده که در متن مقاله به صورت تصویری به آموزش نحوه استفاده از این سایت پرداخته شده است 

منبع : سامانه کدال codal.ir



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

با اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی باتوجه به فرایند کند تاخیر در فروش و واریز پول سهام عدالت و برخی از اشتباهات کارگزاری‌ های بانکی و غیربانکی در فروش بدون اجازه 30 درصد دوم که موجب نارضایتی سهامداران شده، اعلام کرد: از امروز امکان تغییر کارگزاری ناظر برای فروشندگان سهام عدالت که قصد دارند مابقی سهام را از طریق کارگزاری دیگری بفروشند، فراهم شده است.

منبع : فراهم شدن امکان تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت

در ادامه بخوانید: فروش سهام عدالت



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس اقتصاد دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب اقتصاد دهم انسانی 99 - 1400 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب اقتصاد همراهشون باشه .

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب اقتصاد دهم انسانی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده . اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی ، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن .

همچنین دانش آموزای پایه دهم انسانی 99 - 1400 با دانلود کتاب اقتصاد دهم انسانی می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب اقتصاد آشنا بشن . برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب اقتصاد دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

دانلود کتاب درس اقتصاد دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰

کتاب اقتصاد دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای دهم انسانی با کتاب اقتصاد ، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب اقتصاد 99 - 1400 رو دریافت کنین .

 

برای دانلود کتاب اقتصاد دهم انسانی کلیک کنید .

 

 از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی دهم انسانی

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات اقتصاد

دانش آموزای دهم انسانی برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه وسالات درس اقتصاد سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن . این جو.ری می توننن متوجه بشن که تو کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن .

 برای دانلود مستقیم برنامه شاد پیشنهاد میشه مقاله زیر رو بخونین  .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه شاد

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس اقتصاد دهم انسانی رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان اقتصاد آماده کنین .

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان اقتصاد دهم انسانی

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب اقتصاد دهم انسانی

برای مطالعه درس اقتصاد از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره .

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان اقتصاد نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه .

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ فایل pdf کتاب درس اقتصاد دهم انسانی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس منطق تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس اقتصاد دهم انسانی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟  

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ دانلود کتاب درس منطق دهم انسانی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟  

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

منبع : کتاب اقتصاد دهم انسانی



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس آمادگی دفاعی دهم ریاضی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی 99 - 1400 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب آمادگی دفاعی همراهشون باشه .

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده . اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی ، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن .

همچنین دانش آموزای پایه دهم ریاضی 99 - 1400 با دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب آمادگی دفاعی آشنا بشن . برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

دانلود کتاب درس آمادگی دفاعی دهم ریاضی ۹۹ - ۱۴۰۰

کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای دهم ریاضی با کتاب آمادگی دفاعی ، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب آمادگی دفاعی 99 - 1400 رو دریافت کنین .

 

برای دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی کلیک کنید .

 

 از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی دهم

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات آمادگی دفاعی

دانش آموزای دهم ریاضی برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه وسالات درس آمادگی دفاعی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن . این جو.ری می توننن متوجه بشن که تو کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن .

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس آمادگی دفاعی دهم ریاضی رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان آمادگی دفاعی آماده کنین .

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان آمادگی دفاعی دهم ریاضی

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب آمادگی دفاعی دهم

برای مطالعه درس آمادگی دفاعی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره .

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان آمادگی دفاعی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه .

 

 برای دانلود مستقیم برنامه شاد پیشنهاد میشه مقاله زیر رو بخونین  .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه شاد

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ فایل pdf کتاب درس آمادگی دفاعی دهم ریاضی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟  

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس آمادگی دفاعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ فایل pdf کتاب درس آمادگی دفاعی دهم ریاضی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟  

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس آمادگی دفاعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟  

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب آمادگی دفاعی دهم ریاضی



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس آمادگی دفاعی دهم تجربی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب آمادگی دفاعی دهم تجربی 99 - 1400 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب آمادگی دفاعی همراهشون باشه .

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب آمادگی دفاعی دهم تجربی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده . اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی ، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن .

همچنین دانش آموزای پایه دهم تجربی 99 - 1400 با دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم تجربی می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب آمادگی دفاعی آشنا بشن . برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم ۹۹ - ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

دانلود کتاب درس آمادگی دفاعی دهم تجربی ۹۹ - ۱۴۰۰

کتاب آمادگی دفاعی دهم تجربی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای دهم تجربی با کتاب آمادگی دفاعی ، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب آمادگی دفاعی 99 - 1400 رو دریافت کنین .

 

برای دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم تجربی کلیک کنید .

 

 از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی دهم

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات آمادگی دفاعی

دانش آموزای دهم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه وسالات درس آمادگی دفاعی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن . این جو.ری می توننن متوجه بشن که تو کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن .

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس آمادگی دفاعی دهم تجربی رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان آمادگی دفاعی آماده کنین .

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان آمادگی دفاعی دهم تجربی

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب آمادگی دفاعی دهم

برای مطالعه درس آمادگی دفاعی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره .

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان آمادگی دفاعی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه .

 برای دانلود مستقیم برنامه شاد پیشنهاد میشه مقاله زیر رو بخونین  .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه شاد

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ فایل pdf کتاب درس آمادگی دفاعی دهم تجربی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟  

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس آمادگی دفاعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس آمادگی دفاعی دهم چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟  

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟  

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب آمادگی دفاعی دهم تجربی



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس آمادگی دفاعی دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی 99 - 1400 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب آمادگی دفاعی همراهشون باشه .

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده . اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی ، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن .

همچنین دانش آموزای پایه دهم انسانی 99 - 1400 با دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب آمادگی دفاعی آشنا بشن . برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم ۹۹ - ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

دانلود کتاب درس آمادگی دفاعی دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰

کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی ۹۹ - ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای دهم انسانی با کتاب آمادگی دفاعی ، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب آمادگی دفاعی 99 - 1400 رو دریافت کنین .

 

برای دانلود کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی کلیک کنید .

 

 از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی دهم

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات آمادگی دفاعی

دانش آموزای دهم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه وسالات درس آمادگی دفاعی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن . این جو.ری می توننن متوجه بشن که تو کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن .

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس آمادگی دفاعی دهم انسانی رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان آمادگی دفاعی آماده کنین .

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان آمادگی دفاعی دهم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب آمادگی دفاعی دهم

برای مطالعه درس آمادگی دفاعی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره .

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان آمادگی دفاعی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه .پ

 برای دانلود مستقیم برنامه شاد پیشنهاد میشه مقاله زیر رو بخونین  .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه شاد

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ فایل pdf کتاب درس آمادگی دفاعی دهم انسانی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟  

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس آمادگی دفاعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس آمادگی دفاعی دهم انسانی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟  

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، بعد از اطلاع از شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد از دفترچه های راهنمای ثبت نام یا انتخاب رشته ، در صورت داشتن شرایط گفته شده و تایید ارگان مربوطه می تونن با توجه به شرایط ، از تسهیلات در نظر گرفته شده برای این داوطلبا در کارشناسی ارشد 99 استفاده کنن .

 

 

سهمیه های کنکور ارشد ، جزو تسهیلاتی هستش که هر سال سازمان سنجش برای تموم داوطلبای این آزمون در نظر می گیره و شرایط استفاده از اون رو از طریق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد به اطلاع تموم داوطلبا می رسونه .

با توجه به تاثیر بسزایی که این سهمیه ها در کسب رتبه قبولی و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دارن ، مورد توجه داوطلبای مقطع کارشناسی ارشد 99 ، قرار می گیره . داوطلبایی می تونن از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ استفاده کنن که شرایط استفاده از این سهمیه ها رو داشته باشن و سهمیه شون توسط ارگان مربوطه تایید بشه .

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 99 شامل سهمیه رزمندگان ، سهمیه ایثارگران و سهمیه آزاد هستش . به خاطر اهمیتی که سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در فرایند انتخاب رشته و قبولی داوطلبا در مقطع کارشناسی ارشد داره ، در این مقاله جزئیات این سهمیه ها رو بطور کامل گفتیم . پس همراهمون باشین !

 

 

سهمیه ایثارگران کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

یکی از سهمیه های مهم کنکور کارشناسی ارشد 99 ، به سهمیه ایثارگران اختصاص داره که به دو قسمت سهمیه 25 و 5 درصدی تقسیم میشه . داوطلبایی مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگران 25 و 5 درصدی هستن که در صورت داشتن شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه ازاد رو کسب کرده باشن . سهمیه ایثارگران شامل افراد زیر میشه :

 سهمیه ایثارگران 25 درصدی

این سهمیه به " همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر " ، " آزادگان و همسر و فرزندان آنان " ، " جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان " اختصاص داره و به عنوان سهمیه 25 درصدی ایثارگران در بین داوطلبا مطرح میشه که 25 درصد ظرفیت هر رشته محل به این داوطلبا اختصاص داره .

 سهمیه ایثارگران 5 درصدی

این سهمیه به " جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان " و " همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه " اختصاص داره . تعداد افراد واجد شرایط برای استفاده از این سهمیه به نسبت ایثارگران 25 درصد خیلی بیشتر هستش و 5 درصد ظرفیت هر رشته محل به این داوطلبا اختصاص داره .

 

 در صورتی که سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران توسط داوطلبای مشمول این سهمیه تکمیل نشه ، ظرفیت این سهمیه اول به مشمولین سهمیه ۵ درصدی ایثارگران که شرایط و حد نصاب لازم رو دارن ، اختصاص داره و اگه باز هم این ظرفیت خالی موند ، به داوطلبای سهمیه آزاد اختصاص پیدا می کنه .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

سهمیه رزمندگان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبایی که قصد استفاده از سهمیه رزمندگان رو دارن باید دارای یکی از شرایط زیر باشن :

 

رزمندگانی که از تاریخ 31 شهریور 59 لغایت 31 شهریور 67 ، حداقل 6 ماه متوالی یا متناوب به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتن  . 

 

پرسنل کادر ثابت ، پیمانی و وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که علاوه بر میزان موظفی ، از تاریخ 31 شهریور 59 لغایت 31 شهریور 67 ، حداقل 6 ماه پیوسته یا 9 ماه ناپیوسته به صورت داوطلبانه در خطوط مقدم حضور داشتن .

داوطلبایی که یکی از شرایط گفته شده رو دارن ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ، باید یک کد رهگیری 12 رقمی از ارگان مربوطه دریافت کرده ، در فرم ثبت نام وارد کنن و در صورت تایید نهایی از ارگان ذیربط و کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد کنکور کارشناسی ارشد 99 با این سهمیه سنجیده میشن .

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

تاثیر سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

با ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با هم ، پذیرش در این دانشگاه ها با برگزاری آزمونی جامع و هماهنگ انجام میشه . تراز همه داوطلبا با توجه به درصد دروس رشته امتحانی مورد نظر محاسبه شده تا رتبه داوطلبا نسبت به هم مشخص بشه .

در مرحله انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، داوطلبایی که مشمول سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ( ایثارگران پنج درصد یا بیست و پنج درصد ، رزمندگان ) هستن ، در صورت کسب حدنصاب لازم ، می تونن با استفاده از تسهیلاتی که سازمان سنجش به داوطلبا اختصاص داده ، با دست بازتری انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 خودشون رو انجام بدن .

رتبه این دسته از داوطلبا نسبت به رقبای خودشون که دارای سهمیه مشابه هستن ، محاسبه شده و تحت عنوان رتبه در سهمیه در کارنامه کارشناسی ارشد نوشته شده . از اونجایی که این رتبه در جامعه آماری کوچک تری مورد محاسبه قرار گرفته تاثیر مثبتی در روند پذیرش داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد داره .

 

اگه در مورد سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ دچار ابهام شدین و یا سوالی براتون پیش اومده ، می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو مشکلات خودتون رو در این زمینه با مشاورای مجرب این مرکز در میون گذاشته تا بهترین راه حل رو بهتون پیشنهاد بدن . هم چنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشین تا از همه اخبار مربوط به کارشناسی ارشد 99 مطلع بشین .

در ادامه بخوانید: رتبه اصلی در کارنامه کنکور ارشد



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا سهمیه خانواده شهدا در کنکور کارشناسی ارشد تاثیر داره ؟

✔️ خیر ، همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، سهمیه خانواده شهدا در کنکور ارشد تاثیری نداشته و فقط سهمیه رزمندگان و ایثارگران 25 و 5 درصد تاثیر گذار هستش .

2- ✔️ حد نصاب استفاده از سهمیه ایثارگران در کنکور کارشناسی ارشد چقدر هستش ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل گفته شده ، برای استفاده از سهمیه ایثارگران داوطلب باید حداقل 70 درصد نمره آخرین نفر گزینش آزاد رو کسب کرده باشه .

3- ✔️ شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران کجا نوشته شده ؟

✔️ شرایط و جزییات استفاده از سهمیه ایثارگران 25 و 5 درصد در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد نوشته شده که جزئیات دقیق اون در متن این مقاله هم قرار داده شده .

منبع : سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه وادانا دانشگاه آزاد اسلامی این امکان رو برای دانشجو های خودش فراهم کرده تا بتونن کلاس های آموزشی خودشون رو به طور آنلاین و یا آفلاین با وارد شدن به سایت vadana بگذرونن و با توجه به شرایط ایجاد شده بابت شیوع ویروس کرونا  دیگه نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشن .

 

با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی ، دانشگاه آزاد اقدام به راه اندازی سایت وادانا برای آموزش مجازی دانشجوهای خودش کرده تا اونا بتونن با ورود به این سامانه کلاس های درسی خودشون رو به طور مجازی بگذرونن .

در سایت وادانا دانشگاه آزاد تمامی دروس و کلاس ها به صورت اینترنتی و 24 ساعته در اختیار دانشجو ها قرار می گیره و اونا می تونن به راحتی کلاس های آموزشی خودشون رو بگذرونن . اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه جوری می تونن وارد سامانهvadana  بشن تا از امکانات اون استفاده کنن . برای همین در ادامه این مقاله در مورد اقدامات لازم برای استفاده از این سامانه و نحوه ورود به سایت vadana.iauec.ac.ir توضیح دادیم .

 

 

اقدامات لازم جهت ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد

از اونجایی که شیوه آموزش در سامانه مجازی دانشگاه آزاد به صورت تصویری و آنلاین انجام میشه ، دانشجوها برای اینکه بتونن بدون هیچ مشکلی کلاس های خودشون رو بگذرونن باید قبل از ورود به سایت mapvada کارایی که در زیر گفتیم رو انجام بدن .

 

 حداقل سرعت دانلود اینترنت مورد استفاده 2Mbps

 مجهز بودن کامپیوتر مورد استفاده به هدست یا بلندگو و میکروفون

 کسب اطمینان از تنظیمات مربوط به ضبط و پخش صدا

 اطمینان از بسته نبودن پورت های 80، 443 و 1935 از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی و یا توسط نرم افزارهای آنتی ویروس

نصب آخرین نسخه نرم افزار های Adobe Connect Add-in / Word و PowerPoint / Adobe Acrobat Reader / Flash Player ،/Mozilla Firefox 

 

 البته داوطلبا می تونن بعضی از امور دانشجویی خودشون رو از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد هم انجام بدن .

بیشتر بخوانید: سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

 

 

نحوه ورود به سامانه مجازی vadana دانشگاه آزاد

هدف از ایجاد سامانه مجازی دانشگاه آزاد اینه که دانشجو ها بتونن به صورت آفلاین و یا آنلاین کلاس های آموزش خودشون رو بگذرونن و اقدامات دیگه مثل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و انتخاب واحدشون رو هم در این سایت انجام بدن و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشن .

  • نحوه ورود به سایت وادانا دانشگاه آزاد به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت vadamap.iauec.ac.ir

  2. انتخاب استان و واحد دانشگاهی خود از روی نقشه

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور

  • راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد

 ورود به سایت وانادا به آدرس vadamap.iauec.ac.ir و انتخاب استان خود از روی نقشه .

 

 

 بعد از انتخاب استان واحد دانشگاه آزاد مد نظر خودتون رو انتخاب کنین .

 

 

 در ادامه نام کاربری و کلمه عبورتون رو وارد کنین .

 نام کاربری و رمز ورود به سامانه وادانا می تونه یکی از 3 حالته زیر باشه :

  1.  نام کاربری : شماره دانشجویی - رمز عبور : کد ملی
  2.  نام کاربری : کد ملی - رمز عبور : کد ملی
  3.  نام کاربری : کد ملی - رمز عبور : شماره موبایل

 

 

 سپس از بین گزینه های ارائه شده درس مد نظرتون رو انتخاب کنین .

 

 

 در ادامه شماره کلاس خودتون رو انتخاب کنین .

 

 

 گزینه پیوستن به کلاس رو بزنین .

 

 

 با انتخاب گزینه " open in application " وارد کلاستون بشین .

 

 

برای ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد کلیک کنید .

 

در صورتی که می خواین به طور مستقیم ( بدون انتخاب استان و واحد دانشگاهی ) وارد سایت وادانا بشین کلیک کنین .

 

 با توجه به شیوع ویروس کرونا ، دانشگاه آزاد برای محدود کردن جا به جایی دانشجو ها امکان تغییر حوزه امتحانی رو فراهم کرده که برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : برنامه امن آزمون دانشگاه آزاد

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت وادانا دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سایت وادانا دانشگاه آزاد چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده دانشجو ها با ورود به این سایت می تونن کلاس های خودشون رو به طور آفلاین و یا آنلاین بگذرونن .

2- ✔️ برای ورود به سامانه وادانا چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ داوطلبا برای ورود به این سامانه باید نام کاربری و کلمه عبور خود را طبق اطلاعاتی که دراین مقاله گفته شده وارد کنن . 

3- ✔️ آموزش مجازی دانشگاه آزاد از طریق چه سایت انجام میشود ؟

✔️ این آموزش ها از طریق سایت وادانا انجام می شه که در این مقاله آدرس ورود به سایت گذاشته شده .

منبع : سایت وادانا دانشگاه آزاد vadana.iauec.ac.ir



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()