زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش پزشکی پس از بررسی فرم انتخاب رشته شرکت کنندگان آزمون دکتری وزرات بهداشت 99 ، نتایج این مرحله را  حدودا در نیمه دوم مرداد ماه به اطلاع داوطلبان می رساند که پذیرفته شدگان می توانند در جلسه مصاحبه دانشگاه هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند شرکت نمایند .

 


پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 لینک تکمیل این فرم از سایت سنجش پزشکی برداشته خواهد شد و شرکت کنندگان این مرحله بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته خواهند بود . در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت به دلیل اینکه روند مصاحبه پذیرفته‌ شدگان اولیه تحت تاثیر قرار نگیرد ، جزئیات درصد دروس و وضعیت علمی از جمله نمره کل و ... داوطلبان منتشر نمی شود . بنابر این داوطلبان از احتمال دعوت به مصاحبه شدن خود در رشته محل های انتخابی اطلاعی ندارند که این امر کمی باعث ایجاد استرس در میان داوطلبان خواهد شد .

اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 باعث تسریع در فراهم کردن مدارک مورد نیاز مصاحبه و آماده شدن برای این مرحله مهم آزمون دکتری وزارت بهداشت خواهد شد .

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 99

بر اساس جدول زمان بندی مرکز سنجش پزشکی نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 هفته سوم مرداد ماه اعلام خواهد شد و متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir و وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراهی که در حین ثبت نام وارد کردند ، نتیجه این مرحله را مشاهده نمایند . داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۹۹ عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .

" به محض انتشار تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت سال 99 این مقاله به روز رسانی می شود . "

 


 پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 99  باید در صورت دارا بودن تمامی شرایط شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت در زمان مقرر شده با در دست داشتن تمامی مدارک مورد نیاز برای مصاحبه به یکی از مناطق آمایشی دکتری وزارت بهداشت مورد نظر بروند .

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت راهنمایی های مناسبی در خصوص فرآیند آزمون دکتری وزارت بهداشت به شما ارائه شود .


سوالات متداول

1- تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی است ؟

نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت حدودا در نیمه دوم مرداد ماه منتشر می شود که به محض اعلام تاریخ دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود .


2- چگونه می توان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را مشاهده نمود ؟

سایت مرکز سنجش پزشکی در زمان تعیین شده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را منتشر می کند که به محض انتشار لینک دسترسی به آن داخل متن مقاله قرار خواهد گرفت .


3- آیا در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت نمره کل داوطلب نشان داده می شود ؟

طبق متن مقاله به دلیل اینکه روند مصاحبه پذیرفته‌ شدگان اولیه تحت تاثیر قرار نگیرد ، در نتایج انتخاب رشته جزئیات درصد دروس و وضعیت علمی از جمله نمره کل و ... داوطلبان منتشر نمی شود . 

 

منبع : زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: